Boşqabınızda 5 rəng olmalıdır! Mütəxəssislər tövsiyə edir

Həkimlərin fikirinə görə, qidalanma insanın sağlamlığına ən böyük təsir edən amillərdən biridir. Axı insan hər gün və gündə bir neçə dəfə qida qəbul edir!

Sağlam qidalanma sağlamlığın təməlidir. Həkimlərin fikirinə görə, uşaqlıq vaxtından sağlam qidalanan insan qocalığa qədər sağlamlığını və aktivliyini saxlaya bilər. Bütün dünyada həkimlər və diyetoloqlar insanlara sağlam qidalanma prinsiplərini uyğun olaraq qidalanmağı tövsiyə edirlər.

Müasir diyetoloqların tövsiyələrindən biri qidaların rənginə aiddir. Bu çox asan tövsiyədir.

Diyetoloqlar hər gün 5 müxtəlif rəngdə olan qidaları qəbul etməyi tövsiyə edirlər. Məsələn, gün ərzində siz yarma (düyü, qarabaşaq, darı və s. yarmalar), meyvələr (müxtəlif rəngdə), tərəvəzlər (müxtəlif rəngdə), göyərti, süd məhsulları yeyə bilərsiniz. Həftədə 1-2 dəfə qırmızı ət (100-150 qr miqdarında), 2-3 dəfə toyuq əti və ya balıq yeyə bilərsiniz.

Təbii ki, hər gün eyni rəng toplusu alınmaya bilər - ağ, sarı, qırmızı, qəhvəyi, yaşıl, narıncı, bənövşəyi, qara rənglər və onların çalarları növbələşəcək. Rasionunuzda 5 rəngdən artıq ola bilər, lakin bundan az olmamalıdır.

Saglamolun.Az




loading...

TƏZYİQİ DƏRMANSIZ SALMAQ ÜÇÜN ƏN ASAN ÜSUL

HƏKİMLƏR

İlahə Quliyeva

İlahə Quliyeva

Ginekologiya

Cərrah, mama-ginekoloq Tibb üzrə fəlsəfə doktoru (mamalıq və cərrahiyyə ixtisası üzrə)

Ətraflı...
Günay Abdullayeva

Günay Abdullayeva

Ginekologiya

Mama-ginekoloq İş stajı - 10 il

Ətraflı...
Həmidə Səlimzadə

Həmidə Səlimzadə

Allerqologiya

Həkim-allerqoloq İş stajı - 8 il

Ətraflı...

 


Яндекс.Метрика