Hamiləlik zamanı yuxusuzluq

Hamiləlik zamanı qadınların çoxunda ilk günlərdən yuxusuzluq müşahidə edilir. 2-ci üç aylığında bu hal keçib gedir və hamiləliyin sonuna yaxın yuxusuzluq qadınlar üçün yenidən ciddi problemlərdən birinə çevrilir.

Yuxusuzluğa “qalib” gəlmək üçün aşağıdakılara riayət edin:

- gərginlikdən uzaq olun. Gün ərzindəki yorğunluq çox vaxt rahat yuxuya getməyə əngəl olur;

- siz gündüzlər yatmağa öyrəşmişsinizsə, bu adətdən bir neçə günlüyə imtina edin. Bu zaman gecə yuxusu daha dolğun olacaq;

- yuxudan əvvəl ağır yemək yeməyin;

- axşamlar zehni və fiziki əməkdən uzaq olun;

- yuxudan əvvəl çoxlu maye içməyin, dolu sidik kisəsi rahat yuxunun düşmənidir;

- yatağa girərkən bir fincan ilıq süd için (südün dadını xoşlamırsınızsa ona bal, darçın və ya şəkər əlavə edin). Ot dəmləməsi də içmək olar. Adi tonuslandırıcı çay və kofe qadağandır;

- yuxudan əvvəl suda bişmiş hindquşu tikəsi ilə buterbrod, ərik qurusu, badam, qoz, banan yemək olar (bu qida məhsulları təbii yuxugətirici “triptofanla” zəngindirlər);

- yataq otağı sərin olmalıdır. Otağın havasını yatmazdan əvvəl dəyişin.

Hamiləlik zamanı yuxugətirici dərmanlardan istifadə etməyin, lakin buna ehtiyac varsa, həkimlə məsləhətləşin.

Saglamolun.Az

Youtube kanalımıza abunə olun ki, faydalı videolardan xəbəriniz olsun

loading...